Δεν έχετε ρεύμα στο σπίτι ή στην επιχείρηση σας ; Πρώτα βεβαιωθείτε ότι η βλάβη (διακοπή ηλεκτροδότησης) δεν οφείλεται σε στοιχεία της εσωτερικής εγκατάστασης όπως η πτώση του ρελέ διαφυγής ή της γενικής ασφάλειας του ηλεκτρολογικού πίνακα.
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας την Online εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html μπορείτε να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα οφείλετε σε διακοπή του δικτύου ηλεκτροδότησης
Πατώντας το επόμενο και δίνοντας επιπλέον στοιχεία , όπως ο αριθμός του μετρητή και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας θα δηλώσετε τη βλάβη .
Για να αποφύγετε την άσκοπη μετάβαση του συνεργείου του ΔΕΔΔΗΕ η οποία υπόκειται σε χρεώσεις σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι η βλάβη δεν είναι δικής του υπαιτιότητας , επικοινωνήστε με αδειούχο ηλεκτρολόγο ο οποίος θα κάνει επιτόπου έναν γενικό έλεγχο και θα αναζητήσει την αίτια του προβλήματος.
Αν ο ηλεκτρολόγος διαπιστώσει ότι η βλάβη οφείλεται στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ θα σας παραπέμψει στην δήλωση βλάβης για την αποκατάσταση του προβλήματος στον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου .
Για να βρείτε αδειούχο ηλεκτρολόγο μέλος του ΣΕΗ Πρέβεζας, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2682024911, ή στο γραφείο του Συνδέσμου 10.00 με 12.00 καθημερινά , εναλλακτικά στη σελίδα μας http://sehpreveza.gr/meli/